Ughh,                                                  

Aivan tajuton krapula.Jos bändis soittaminen on tallasta,must tulee kävelevä etanolipurkki ennenkun täytän 21.Eilen oltiin treenikämpil ja jake toi virolaista pirtua,joka oli vähän vitun väkevää.Multa palo kurkku samantien,joten laulaminen meni päin persettä.En tiiä pitäskö sitä raakana vetää,mut oltiin aika äijiä ja annettiin mennä.Hessu oli ainoa joka yrjös,mut onneks ne laatat lens sen oman takin sisään.Mukava ylläri kun tänä aamuna herää,haaah!!Meiän bandis on siis kolme heppua ,Hessu-rummut,Jake -kitara,ja mä Köpi(Keijo)-basso ja laulu.

Meiän orkesteri on vasta pari viikkoa ollu pystys ja eilen suunniteltiin logoa.Pitäähän logo olla, et saa tatskata sen ihoon ja olla bandille ikuisesti uskollinen.Jake ehdotti kirkkovenettä ja et ne airot olis se luotisade.Mä vedin aika protestit ,koska en mä vittu tatuoi mitään vitun venettä mun nahkaan.Se otti aika herneet nenään ja mökötti vessassa puol tuntia,kunnes sen oli pakko tulla pois sieltä, kun Hessul meinas tulla paskat housuun.Paskalla ollessa Hessu sai oikein älynväläyksen,tai en tiiä mistä se ammensi,mut idea oli vitun hyvä.Logoon tulis niinkun Stallonen näkönen äijä,jonka aseesta tulis luotisade,vit-uuun kova.Stallone on ihan vit-uuun kova.Hessun pitäs käydä paskalla useammin,jätkällä vois olla resursseja ,tiätkö?Mä olen jostain lukenut et ihmiset saa keskimäärin paremmin ideoita paskalla,kun esim.sängyssä.Mikä vitun lehti se nyt oli,joku vitun hymy tai apu,mut totta se näköjään on.No mut Jakelle se ei vittu tietenkään käyny, vaan se meinaa sitkeästi pitää kirkkoveneen logona.Me saatiin aika mylläkkä siitä aikaan,ja kun mä lopuks makasin sen jätkän päällä ja kuristin sitä vähän perkeleesti,ni kyl se lopulta myönty Stalloneen.Kyl sekin Stallonesta pitää,mut se vaan on niin helvetin itepäinen,ainoo lapsi kato.Huomen mennään kysyyn paljo se tatska maksas, joka jätkälle.Pitäs tehä joku biisikin,ni olis jotain mitä treeneis soittas.Siis on ihan siistii vetää bissee ja hengailla kämpillä,mut kun kuitenkin ollaan bandi,ni pitäs vetää jotain biisejäkin,mimmitkin diggais.Jätkät on mun kans samaa mieltä,täst on kyl puhuttu.Mut nyt on pakko hakee mäyris,mun vitun pää repee,voi vitun pirtu!!