Ovikello soi.Ovea hakataan,lujaa.Avaan hitaasti toista silmääni.Tämä siitä syystä,ettei toinen avaudu vaikka yritän.Missä vitussa mä olen.Pikakelausta eiliseen.Ärrällä,alkoon, pubiin,himaan,mä ja kolme pulloa valdemaria,sitten...ei mitään."Tule köpi avaamaan nyt vittu ja äkkiä"Se oli Jake,ja seuraava rääkäisy"Ja mene sinä mummo takasin sinne koppiis ja nopeasti"Hessu komensi naapurin mummoa,joka vissiin oli tullut kyttäämään,kuka rapussa metelöi.Vittu,koko bandi mun oven takana.Laskin varovasti jalat lattialle ja odotin kun huimaus väheni.Pää painuksissa huomasin,että iho oli joka puolelta kuivuneessa veressä.Mun sänky oli täynnä punasta verta.Pakokauhu alko hiipiä vinttiin, kun syöksyin ovelle.Oven takana pojat hiljeni,kun tempasin oven auki ja huusin o negatiivistä verta paikalle,verta oli tullut sen verran et mä vuodan kuiviin.

Äijät ryysäs sisälle ja kiiruhti mun perässä makkariin."huh huh.Ihan omin sanoin Köpi,mitä vittua sä olet tehnyt"Jake sanoi ja katsoi mua vitun pelästyneen näkösenä."vittu,mä en tiiä",samalla satuin vilkasemaan seinää sängyn yläpuolella,siihen oli kirjotettu verellä"Valde kävi täällä"Hessu luki samaa seinää mun kanssa."Kattokaa vittu jätkät, tääl on ollu joku psykosomalifriikkichainsawmassacre,vittu mut on varmaan raiskattu,varmaan sattuu perseeseen kohta,ai vitun vittu."Päästelin suustani kyynelten ja rään sekoittuessa limaseksi mössöksi, nenän alle.Nyt kun tajusin perse olikin vähän hellänä,mitäköhän sekin tarkoitti?"Äläpäs nyt äpärä liioittele,sä olet kirjottanu seinääs ihan omalla vitun yrjölläs"Hessu päätteli."Mitä vitun yrjöä,verta se on ,vittu näethän sä punasta verta perkele"olin hieman järkyttynyt aamun tapahtumista,eikä lanttu suostunut ottamaan kun oman raiskausteorian vastaan."Mä olen kattonut aika vitun monta rambo leffaa,et kyllä mä tiedän miltä veri näyttää,haisee tai maistuu".Hessu tokaisi ja otti kädellä maistiaiset mun sängystä."Siis vedätkö sä mun yrjöä,mitä vittua"Siis olin oikeasti järkyttynyt."Tää on melkein puhdasta valdea,pikkasen oluen aromilla höystettynä"Hessu analysoi,muikistellen suutaan ,vitun ärsyttävästi,kuin joku viiniasiantuntija."Mikä vitun dna kone sä luulet olevas,vai bisseä, join mä vittu siideriäkin ",sanoin jotain sanoakseni.

Siinä istuskellessa ja eiliseen kurkottaen ,mut valtas yhtäkkiä helvetin levoton olo,jotain kamalia flashbackkeja alkoi ponnahdella päähän.Siihen liitty valdea,paljon,joku oli tullut mun mukana baarista,kipua,joku sekxilelu,jonkilainen häpeän tunne,en tiedä vittu,en halunnut ajatella enempää.Oli pakko nakittaa kaverit tarkastaa kämpän"menkää pojat edellä olkkariin ja kertokaa onko valde käynyt sielläkin".Molemmat vilkasivat toisiaan ,kohauttivat olkapäitään ja hävisivät olkkariin.Pitkän aikaa oli hiljaísta,mut kuulin kyllä kun Hessu oksensi ,onneks vissiin lattialle."No"kysyin varovasti sängynreunalla istuen.Kylmä rinki perseen alla ei muuten ole mikään sanonta,se on ihan vitun totta.Pelotti ihan helvetisti.

Äijät palasi takasin huoneeseen.ne seiso mun edes totisena ja olo oli kun viimesellä tuomiolla,Jake sanoi hitaasti mutta käskevästi"pue päälles"."Valde on käynyt myös olkkarissa"Hessu totesi"ja vessassa"se lisäsi ylirauhallisesti,mutta sen silmissä oli paniikki päällä.Puin vaatteet,laitoin kengät jalkaan,takin päälle,poistuimme hiljaa asunnosta,ihan kun vältelläksemme valdea joka saattaisi herätä.Mutta mähän olin jo juonut kaikki valdet,vai...?

Kukaan ei sanonut pitkään aikaa mitään,mutta olen melkein varma että näin kyyneleitä Jaken silmissä.Mitä oli tapahtunut,en tiedä,ja ehkä niin oli just nyt parasta.