Vihdoinkin päästiin eilen-illalla treenikämpille.Oltiin korjailtu hiippailevaa krapulaa koko päivä.Olo oli kehno ,mutta hutera.Koko orkesteri puhalteli omiaan touhuten,ennekuin kutsuin pojat pöydän äärelle palaveria pitämään.

"Mä nyt ehdottasin että,otettas eurokossu tuolta pakastimesta,ja suoritettas sen jälkeen, tällanen bandeille normaali rituaali kun, reunitetti"aloittelin kunnon leaderin lailla."Mikä vittu petti,hä,ainakin kossu avataan"Jake heräsi."Avataan ,vittu avataan,koita nyt mulkku malttaa hetki.Meillä on selkiästi ollut ilmassa huonoa karmaa".Ajattelin hetken Valden vierailua, jolloin iho meni kananlihalle välittömästi.Pyristelin muistoista irti ja jatkoin"Ja tää karma on nyt syytä ajaa helvettiin musta,tai siis meistä,ja tähän  ei ole muuta vaihtoehtoa, kun yhdistää meiän henkiset voimat."Ei vitussa yhdistellä mitään"Hessu huudahti ja kavahti pöydästä ylös."ei mitään yhdyntöjä""Oletko sä oikeasti noin vitun tyhmä vai tykkäätkö vaan esittää sellasta?Kuka helvetissä on puhunut mitään yhdynnöistä"Katsoin äijää syyttävästi,vaikka arvasin kyllä mitä Hessu tarkoitti.Saatanan Valdea."Koittakaa nyt vittu keskittyä ja kuunnella hetki,onko se vittu liikaa,onko ihan vitun liikaa pyydetty."alko pinna palaa."Reuniitissa,me manataan huono karma pois,niinkun  vitun manaajassa,avataan se kossu ja uhrataan se hengille"Siitä alkoi kunnon älämölö

-mille hengille"

-no vitun pahoille,

-koko pulloko?

-koko pullo,

-eikö saa ottaa huikkaa?"

-eihän se vittu ole muuten koko pullo,

-mihin se kaadetaan?"

-pyhään maahan,

-missä on pyhä maa?"

-alkon parkkis"

-miksei kaadeta lasiin?"

-mikäs vitun uhraus se on ,jos sinä sen juot,"

-siis puhutaanko nyt koko pullosta?"

Mä en vaan kestänyt sitä enään.Kävelin suoraan ovelle,nappasin mennessäni kossun mukaani

-Haistakaapa paska,kusipäät.Äijät kompasteli perääni,mutta tajusivat ettei nyt ole leikin aika,mä olin ihan vitun tosissani.

Alkon parkkis oli suht tyhjä,kun saavuttiin mestoille.pojat tuli mun ympärille,ja katto turpa auki,kun narautin korkin auki ja valuttelin kossun maahan.

Samalla heitin ilmoille juhlallisen valan"" Kuuntele mua vitun paha karma,nyt painut vittuun meistä kaikista ja menet kiusaamaan vaikka uudenmaan poliisilaitosta.Me ollaan saatu susta tarpeeksi,ainakin vuodeksi,eikä tarvi senkään jälkeen tulla takas tai tulee turpaan.Me Lyijysateen luojat yhdistytään nyt yhdeksi ja ajetaan sut vittuun!!"

Rituaali oli nyt suoritettu ja jätkät katto mua kun noitatohtoria,ne jopa kumarteli mua.

"eiköhän se ollut siinä sanoin,ja nyt Jake haepa meille pari kossua,ni päästään juhlimaan meidän vapautta pahasta karmasta"

"Siis mä en tajuu,meil oli just kossu,jonka sä kaadoit maahan ja sit pitäs hakee lisää kossua,ja mun rahoilla,vittu mä en tajua"Jake ei tajunnut.

"No vittu haluatko pahan karman takas,sano vittu haluatko?"ääneni karkas vähän falsettiin ja peräaukkoa kiristi."Sen takia mä toimin kun mä tajuan,tajuatko,et sä et voi sitä koskaan tjuta,ymmärrätkö"

"Enmä,mä oon ihan vitun kujalla"Jake piipitti

Huokaus"no hae nyt jumalauta ne juomat ni mä selitän"

Jake poistui alkoon,sytytin röökin ja katselin aurinkoa,joka lämmitti mukavasti.Paha sai taas kyytiä ja olin varma että tulevaisuus toisi pelkkiä ruusuja meille!!

Kuinka vitun väärässä mä olinkaan,ja se uhrattu kossu tulisi vituttamaan pitkään!!!Enemmän se elämä ottaa kuin antaa, ja karma mikä sulle on luotu,se kyllä sun pitää kestää.Vaikka se välillä sattuukin ja helvetisti,niinkuin tulin huomaamaan.